3 Ekim 2012 Çarşamba

kenarda duran cam kaseye "vintage" dokunuşu :)


baya oldu yazmayalı...ama buaralar baya yoğun geçti...siparişleri anca yetiştirdim... şuan saat gece 02:47..siparişlerden birini paketledim yarın kargoya vericem..sonra sırada Samsun'da minik Ayşe Sare'ye 1 yaş kurabiyesi yapımı var...daha yeni doğumu için yapmıştım sanki, ne de çabuk bir yaşına gircen kızzzz..

he buarada resimdeki kaseler bana 15 yıllık arkadaşlarımın lise sonda aldığı doğum günü hediyesidi..evlenince kullanırsın diyerekten bana ilk çeyiz hediyemi vermişlerdi..5 yıllık evliyim ve hep elimin altındalar.. velhasıl makinadan ötürü çok çizildiler,kırılcak die korkuom.. içlerinden biri ki kendisi istifte en altta kalan olur, o bitek çizilmemiş :) onu seçtim ve bugün English home'dan aldığım masa örtümle uyum içerisinde olması için annemin çeyizinden kalma dantel havlu kenarıyla ve incilerle vintage bir mumluk yaptım :) gidip gelip bakıyorum şimdi :D

English Home demişken, 3 gün önce sitesinde pembe bi peçete takımı gördüm,tam istediğim gibiydi.. fiyatı çok fazla değildi.4 adet 40*40 peçete 16,90 TL.. netten hemen alayım dedim,yunus emrem acıktım filan deyince alamadım,neyse sonra mağazadan alırım dedim bıraktım.. iyiki bırakmışım heee..ilk defa bişiyi almadığım için pişman olmadım hatta iyiki almamışım dedim...çünkü dün English Home facebook sayfasının paylaştığı yazıda masa örtülerinden %50 indirim olduğu yazıyordu..bir de ne göreyim, bu masa örtüleri benim beğendiklerim :) ohh dedim ve yapıştım..üstelik peçetenin bir de 100*100 masa örtüsü eklenmiş..ikisinden de sipariş verdim.. sonra bugün arkadaşım zerrin aradı..ben English Home ' a o örtülerden almaya gidiyorum dedi.. ben de gelirim dedim ve atladım.. mağazada ne görsem, benim sadece pembesi var sandığım örtülerin bir de kremi varmış, üstelik amerikan servis boyutlarında olanı da varmış...

dururmuyum,bir de o takımdan almam lazım..ama bahane yok...tamam tamam o da hazır hemen..kız kardeşimin çeyizine olur biri de...:) netten pembe takım dizdim burdan da krem alayım..odama uymayanı ona veririm düşüncesi ile kasiyere parayı öderken buldum kendimi...gerçekten çok hesaplıya geldi bu örtüler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder