24 Eylül 2012 Pazartesi

HİPP' ten doğum günü hediyesi

merhabalarr...
bir kaç gündür uğrayamıyorum...bu aralar biraz yoğun olduğum için yazmaya fırsat bulamadım...
bir yandan siparişler,bir yandan hafta sonu eşimin kuzeninin nişanı için hazırlıklar derken koşturmaca içinde kayboldum...
cuma günü inegöl'e gittim.. eşimin kuzeninin cumartesi nişanı vardı ve nişan için damada bohça hazırlamam gerekiyordu... cuma öğleden sonra başladık süslemeye,akşam bitirdik..ertesi gün de kuaför,fotoğrafçı koşturması ardından nişan...tabi ben elimde makina gelin ve damadın her halini çekiyorum. :) nişan bohçasının resimlerini biara eklerim düzenlemelerden sonra...

bugün de ali fuad bebek ve nisanur bebek için hazırladığım kurabiyeleri tamamlayıp kargoladım..







                             sıra Oya hnm için hazırlanacak kına gecesi kurabiyelerinde...


ayrıca bugün HİPP'ten Yunus Emre'nin doğum günü için hediye kutu geldi...hipp'in bu jesti takdire değerdi...teşekkürler hipp :)

işte hediyeler :)



tabii Yunus Emre hepsine atladı..bu resmi bile zor çektim :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder