4 Eylül 2012 Salı

bugünkü marifetlerim :)

öncelikle kuzumun hasta olduğunu söyleyeyim.. istanbuldan pazar akşamı döndük...ya o gün gemiye binerken ve inerken serin havadan etkilendi ya da gemide oynadığı çocuklardan kaptı..nezle ve ishalimiz var...ama çok şükür ateş filan yapmadı... şimdilik ıhlamurla filan idare ediyoruz..inşallah bian önce toparlar çünkü bu hafta çoook işim var çook..

neden mi? çünkü eşimin amca kızı bu hafta sözlenecek..ee pasta ve incik boncuk sponsoru benim :) pastanın keki hazır..gün net belli olunca ona göre pastayı hazırlıycam.. tabi pasta dışında nişan yastığı,makası,bıçağı süslenecek... 

aslında yastığı ben yapacaktım, ama eminönünde, olacak maliyetimden daha ucuza hazırını yanında takı yastığıyla bulunca kaçırmadım aldım..peki ben bunu olduğu gibi bırakırmıyım bırakmaaamm..iki tane kuş aldım.onları iliştirdim..takı yastığının orjinalinde olan düz saten fiyonk çıkarıldı ve yerine elimdeki cafcaflı kurdeladan fiyonk yapılıp takıldı ve iki yanına çiçek iliştirildi...o yastıkları teslim edene kadar sanırım daha başka değişiklikler de yaparım :)

bugün gelin hanımın arzusu üzerine bıçak ve makas da süslendi..

işte resimler..

bu takı yastığı

bu nişan yastığı

pasta bıçağı
 buarada pasta bıçağı da ikeadan :) rekalm oldu biraz ama..dün eşimle ikeaya uğradık..kayınvalideme bıçak lazımdı.şu renkli renkli 3'lü bıçaklardan aldım..bıçaklar zaten inegöle gidecek,söz de inegölde.. büyük olanı süsledim.eh kayınvalidemin de süslü bi bıçağı oldu :):):)



ve bu da nişan  makası


işte bugünkü marifetlerim bunlar..yarın ola hayrola..sırada kuzenimin istediği şeker hamurundan elektro gitar ve kurukafa var..bakalım pnlar nasıl olcak?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder