12 Eylül 2012 Çarşamba

iyi ki varsın Aşkım..! NİCE MUTLU YILLARA HEP BİRLİKTE

Bugün..eşim,ruhum,aşkımın doğum günü...
fikirler aklımda uçuşuyordu...ne yapsam..ne alsam..nası versem...neler neler geçti aklımdan...olanlar sa şöyle ;


eşime bi yüzük almak istiyodum...şöyle hem osmanlı tuğralı hem ay yıldızlı bişi..ama çok kaba bişi olmamalıydı.. hafta başı çarşıyı talan ettim ve sonunda tam da istediğim gibi bir yüzük buldum...üstelik ölçüsü de tamdı..yani benim baş parmağına oluyordu..:) eşimin de yüzük parmağı ölçüsü buydu... :)
ama bu yüzüğü sıradan bir şekilde vermek olmazdı..dün gece eşimin uyumasını ve iyice uykuya dalmasını bekledim..sonra yüzüğe bir ip bağladım ve ipe de bir not iliştirdim...ve o iyice uykuya dalınca yüzüğü yavaşça parmağına taktım.. :) sonra uyudum..eşim yüzüğü sabah namazına kalktığında farketmiş.. :)




e bide pasta yapacaktım...bunun için ana malzeme olan pandispanya da zaten hazırdı..Gülşen'in sözü için hazırladığım 2 katlı pandispanyanın bi katı kalpliydi..e onun söz olmadan nişan olmasına karar verilince söz pastası da iptal oldu..çünkü nişan çok kalabalık oluyor düğün gibi...ve pasta yetmez..neyse bu pandispanyanın kalpli olanını canım kocama pasta yaparak değerlendirmeliydim... 
e ben pastayı yaparken yada dolapta mutlaka görecekti pastayı..o yüzden sipariş aldığımı söyleyerek malesef ufak bi yalan söyledim.. :):)
aşkım içerde yunus emreyle oynarken ben de pastanın kremasını filan yapıp pastanı temelini hazırladım..üzerindeki figürleri hazırladım..kaldı son kaplama ve süsleme..süpriz için de eşimin çocukluk arkadaşı daha doğrusu can dostu Serhan ve eşi Zerrin'i ve ortak arkadaşımız Sema ve Ferit'i çağırdım..pastanın yanına börek çörek de yapıcam zaten..hep beraber yer içeriz dedim..



resimlerin devamı...


bu sabah uyandım,hazırlıklar için mutfağa bi girdim, anammmm, sular kesilmiş..hemen buski'nin sitesine girdim baktım, akşam 19:00'a kadar çalışma varmış ve sular kesik olcakmış...hay Allahım dedim ve hazır su istedim..mecbur tüm işimi onla yapcaktım..he bi de bulaşık makinası doluydu,sabah kahvaltıdan sonra çalıştırırım die bırakmıştım..sen misin bırakan al başa bela,akşama dizilcek makina yok..Ama yapacak bişi yok..taktım motoru,eski usul işleri gördüm...ama şunu söyleyeyim; Allah kimseyi susuz bırakmasın...

derken akşam oldu..Serhan eşimi oyaladı ve saat 20:00 gibi geldiler..ben de o zamana kadar masayı hazırladım ve aşkıma süpriz yaptık :)




İYİ Kİ DOĞMUŞSUN VE İYİ Kİ BENİMLESİN KOCACIM...SENİ ÇOOOK SEVİYORUM...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder