16 Eylül 2012 Pazar

kremalı makarna...

merhabalar...
bugün naptım...hiiiiçç :)  temizlikle filan uğraştım..aylardır silinmeyen camlarımı sildim...

eşim 15:00 te işe gitti..biz de paşamla evde oyun oynadık durduk işte.....
bu hafta akşam yemeklerinde paşamla başbaşayız :)
eşim bu vardiyadayken yaptığım yemekler geçiştirici yemekler oluyor genelde...makarna tarzı basit yemekler...bu akşam da öyle oldu..
her zaman kremalı makarna gördüüğümde ağzım sulanır fakat cesaret edip de yapamazdım..nedense... :)
bu akşam yapmaya karar verdim..nasılsa eşim de yok yemeğe..
tahminimden çok daha lezzetli olmuştu...hatta paşam da çok sevdi... :)



ben mutfakta yemek yaparken paşam da geldi, salça kutusunu aldı,iki çatalı da aldı , "anne ben gavul çaacam,sen de oona tamammı.." dedi ve başladı çalmaya :)



yemekten sonra ben çay keyfi yaparım da paşam yapmazmı...işte paşamın kendi deyimiyle "aydede kayı" :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder