5 Eylül 2012 Çarşamba

ağrılarım var

ah be günlük...vücudum ne de çabuk yıprandı... daha 25 yaşındayım ama her gün şikayetlerle uyanıyorum..yok karnım ağrıyor,yok sırtım ağrıyor...doğum yaptığım zamandan beri hep hastanelerdeyim...

Bu sabah da son zamanlarda olduğu gibi şiddetli sırt ağrısıyla uyandım..hatta bu ağrılarım yüzünden bugün için fizik tedaviden randevu almıştım..

sabah kahvaltıdan sonra,hastaneye gitmeden bi çarşıya uğradım.. kayınvalideme yeni koltuklarıyla uyumlu olacak şekilde halısını kaplamak için polar aldım..bir de Bursa Atlı Spor Kulübüne yaptığım kurabiyelerin paketlerini süslemek için lacivert kurdela aldım..

tam zamanında hastanedeydim :)  5 dk bekledim sadece :)

dr. bir kaç hareket yaptırıp elle de muayene ettikten sonra sağ omzumun kürek kemiği kaslarının aşırı kullanılmaya bağlı yıprandığını ve uzun bi süre sağ kolumu ve omzumu kullanmamam gerektiğini söyledi..hatta sağ tarafına yatma bile dedi..bitane hap birtane de krem yazdı ama hapı kullanmadan önce gastroenterolojiye gitmem gerektiğini söyledi.. midende bi rahatsızlık var mı diye sorduğunda, var ama ne olduğunu bilmiyorum, apandisit ameliyatından sonra oldu dedim. hapı midende bi sorun yoksa kullanırsın dedi.. egzersizler verdi...bu akşam egzersizleri yaptım,çok basit hareketler ama direk sırt kaslarını çalıştırdığını hissediyor insan..

şuan bi yandan bu yazıyı yazıyorum bir yandan da gastroenterolojiye randevu kapmaya çalışıyorum..evet evet kapmaya çalışıyorum... :) devlet hastaneleri artık mhrs(merkezi hastane randevu sistemi) ye geçti,çok da iyi oldu ama uzmanlık gereken bazı branşlara hastaneden randevu almak gerekiyor.. bu da işkence demek oluyor..bakalım alabilecekmiyim?

he bide akşam üzeri bi halsizlik ve etlerimde ağrılar başladı..heh dedim yunus emre'den hastalık kaptım.. ilaç aldım da öyle biraz rahatladım..şimdi hala sırtım ağrıyor ama iyiyim..

bu yaşta böyleysem yaşlılığım hiç çekilmez heee :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder