15 Eylül 2012 Cumartesi

Antral Eroziv Gastritmiş :(

ii geceler diyerek başlıyayım bu gece...

eşim koltuğun bi köşesinde Bursaspor-KDÇ karabükspor analizlerini izlerken, Yunus Emre'm beşiğinde uyurken, ben de meyve şöleni dondurmamı yiyip bilgisayar başında yazmaya başladım :)

dün öğlen endoskopi yapıldı..korktuğumun aksine çok kolay oldu... boğazıma bi sprey sıktılar ve tüm boğazım uyuştu..salyamı bile yutamadım :) daha sonra ağzıma bi ağızlık taktılar ve onu ısırmamı ve gözlerimi kapatmamı söylediler... içeri girerken nerdeyse hiç hissetmedim..tek hissettiğim midenin açılması için verdikleri gazdı...5dk. bile süremedi zaten...çıkan sonuç Antral Eroziv Gastritmiş.. acillik olduğum zamanlarda da muhtemelen mide spazmı geçiriyormuşum...dr. mide koruyucu ve spazm için 2 ilaç verdi..ilaçlarım bittiği zaman şikayetim tekrarlarsa daha uzun bi kamerayla onikiparmak bağırsağına bakmamız lazım dedi... inş onlara gerek olmaz da geçer...

hee dün bir de kedimizi -ki artık adı "Duman"- veterinere götürdüm.. 1 aylıkmış hanımefendi..güzelce muayenesini oldu, kist için iğnesi yapıldı..pire için ilaçlandı, tırnakları kesildi... 15 gün sonra filan aşı olcak.. mama da aldık...sütü bile doğru dürüst içemeyen pisicik mamayı nasıl da yedi bitirdi...


buarada Yunus Emre fena alıştı kediye...her dakika "anne duman beni öslemiş,ben bi batıp geycem" diyor..
Duman da oynamak istediği için kapının önüne kadar gelip miyavlayınca Yunus Emre'yi durdurmak imkansızlaşıyor...

Bugün markete giderken Duman'ı da kapının önüne çıkardık,biraz dolaşır diye...tasması da var sahipli olduğu anlaşılır diye rahattık...biz gidince bizimki onu bulduğum incir ağacının dibine gitmiş,onu orda gören çocuklar almış,bakmışlar ki tasması var biraz daha yukarı bırakmışlar...biz marketten bi döndük Yunus Emre başladı bağırmaya ; "Dumaaann,Duumaaan,yerdesin,bak bis deydik,aadi çık ootaya.." tabi dumanı yerinde göremeyince telaşlandık... ordaki çocuklara sorunca bulduk tabiiki... :) yanlız Duman bizi görünce peşimizden koştura koştura gelişi öyle hoşuma gitti ki...ayaklarımızın arasından hoplaya hoplaya bi dönüşü vardı :)) belli ki o da korkmuştu... eşim oyun olsun diye koşmaya başladı yavaş yavaş,Duman da arkasından cüssesinin üstünde bir performansla koşuyordu...velhasıl Duman'ı yerine koyduktan sonra günlük telaşımıza döndük... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder