13 Eylül 2012 Perşembe

bugün mü?

bugün...bu sabah herzamanki gibi paşam uyandırdı.."hadi anne uyanma saati deydi,sennen ayaba yayışı onnacaz" die.. :)

öğlen 13:10 dakullandığım ilacı bırakmak için  psikiyatride,13:30 da ameliyat sonrası midemdeki hasar için  gastroenterolojide randevum vardı.. öğlen yunusu komşuya bırakıp çıktım yola..evin yakınındaki bir incir ağacının altından yavru kedi sesi geliyordu acı acı..dayanamadım baktım..minnacık bir yavru kedi..etrafta annesi de yok..yavrucak korkmuş,koca incir ağacı yaprağının altına saklanmış..beni görünce hemen elime geldi..eve dönüp bir kase süt versem hastaneye geç kalcam..bırakıp gitmek de zor..."sen burda beni bekle dönüşte sana süt vercem sakın gitme" dedim..

saat 13:00 psikiyatri polikliniğinde beklemeye başladım..saat 13:20 oldu ama hala doktor gelmedi...en son, kat sekreterine gittim dr yok mu dedim..meğer dr. kızılaydaymış bugün...hay ben şansıma dedim ve gastroya koştum..2 kişi vardı önümde..tam ben gircekken bi kadın geldi,dr.a bişey sorcam müsade ederseniz dedi,tabi dedim..kapı da açık durdu kadını duydum..yarına endoskopisi varmış iptal etmek istiyormuş..iptal ettiler,sonra sıra bana geldi.dr.muayeneden sonra sana endoskopi yapalım dedi..ama normalde endoskopiyi yaklaşık 1 ay sonrasına veriyorlarmış..ama kısmete bak ki benden önce giren kadın randevusunu iptal edince onun yerini hemen bana verdiler.yarın saat 13:30 da endoskopiye gircem..
gastrodan çıkar çıkmaz hemen dolmuşa atlayıp kızılaya koştum..aslında randevu saatine geç kalmıştım ama dr. da öğle paydosundan geç geldiği için sıra bendeydi... beklemeden o işi de hallettim..

dönüşte minnak kedicik bıraktığım gibi yaprağın altında bekliyordu..beni görünce koştura koştura ayağıma geldi..sanki dediklerimi anlamış,ona süt vereceğimi biliyordu.."aferin sana " dedim, aldım..önce karnını doyurdum..sonra bi güzel yıkadım, elimdeki kutulardan birine eski bi havludan yatak yaptım ,süt ve suyunu da koydum,ayrı bi kaba da kum koydum..ve yeni misafirimizi merdivene aldım..




tabi bu minik misafirimizi yunus emre de çok sevdi.."hadi anne bakayım tedi sütünü içmişmi" diye dakka başı kedinin yanına gidiyoruz...

velhasıl bugün de böyle geçti...yarın endoskopi var..biraz korkuyorum ne yalan söyliyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder